HSBC Bank Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı Alımı

HSBC Bank, bankacılık konusunda bilgi sahibi ve aşağıdaki diğer nitelikleri karşılayan kişiler arasından Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı alımı yapacak.

banner396

HSBC Bank Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı Alımı

HSBC Bank, bankacılık konusunda bilgi sahibi ve aşağıdaki diğer nitelikleri karşılayan kişiler arasından Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı alımı yapacak.

03 Haziran 2015 Çarşamba 13:20
181 Okunma
HSBC Bank Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı Alımı
HSBC Bank Emlak Yönetimi Müdür Yardımcısı alımı yapacak.

 Genel nitelikler:
Bankacılık uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak
Teknik bilgi sahibi olmak
Mevzuat bilgisine sahip olmak
Üniversite mezunu olmak (tercihen Mimarlık veya İnşaat Fakültesi )
Orta düzeyde sözlü ve yazılı İngilizce bilgisine sahip olmak
MS Office yazılımlarını iyi derecede kullanabiliyor olmak
En az3 – 5 yıl arası benzer pozisyon tecrübesine sahip olmak
Takım çalışmasına yatkın olmak
Zaman yönetimini bilmek
İş disiplini sahibi olmak
İkna kabiliyeti güçlü olmak
Analitik düşünce yapısına sahip olmak
Koordinasyon ve organizasyon becerisine sahip olmak
Stres altında çalışabilme yeteneğine sahip olmak
Gerekli yerde insatif kullanabilmek
İş tanımı:
İş kolunun kararı gereği planlanan lokasyonlarda, reklam, görünürlük ve ulaşılabilirlik konusunda Bankamız kriterlerine uyacak uygun binaların tespit edilmesi, kira pazarlıklarının yapılması ve kiralanmasını sağlar.
Gerekli hukuksal zeminin hazırlanarak sözleşmelerin hazırlanması ve kuruluş için ilgili birimlere bildirim yapılması
Yönetim Kararları doğrultusunda (Şube yer değişiklikleri....vb.) ve deprem inceleme raporları yetersiz olan şubelere alternatif aranması, mimari açıdan uygun olan alternatif yerlerin raporlanması (Kroki, fotoğraflar, kira bilgileri ve görüşler) ve; alınacak onay sonrası deprem incelemelerinin yaptırılması ve kira kontratlarının hazırlanarak imzalatılması.
Ayrıca kiracı olarak bulunduğumuz mülklerin mal sahiplerinin artış vb. talepleri için pazarlıkların yapılması ve ek protokollerin düzenlenmesi.
Kira Kontrat süresi biten şubelerin rayiçlere göre kira bedellerinin belirlenmesi, mal sahipleriyle pazarlıkların yapılarak Üst Yönetimden alınacak onay sonrası Kira Kontratlarının yenilenmesi.
Her yıl artış dönemi geldiğinde Mali İşler ve Genel Muhasebe / Mali İşler ve İştirak Yönetimi Birimlerine artış oranlarının bildirilmesi.
Olumsuz ekonomik koşullar sebebiyle mevcut şubelerin yıllık artış oranları ve kira indirimi için mal sahipleriyle görüşülmesi, pazarlık yapılarak anlaşma sağlanması ve ek protokollerin hazırlanması.
Kira ödemelerinin kontrolü ve bütçe takibinin yapılması
>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 03.06.2015 13:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394