Genel Nitelikler
- 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek,
- İletişim becerileri yüksek,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Müşteri odaklı çalışan,
- Diksiyonu düzgün,
- Tercihen İngilizce bilen,
- Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır)
İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye’nin önde gelen bankalarının Çağrı Merkezi departmanında görev alarak bankacılığa ilk adımını atacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen "Banka Çağrı Merkezi Müşteri" Temsilcileri arıyoruz.
- Gelen çağrıların karşılanarak (inbound) bankacılık, kart, şifre işlemlerinin gerçekleştirilmesi;
- Bankacılık ürünlerinin telefonda satışı, müşteri bilgilendirmesi ve bilgi güncellemesi amacıyla dış arama (outbound) yapılması,
- Müşterilerden gelen talep, öneri ve şikayet bildirimlerinin alınması, çözümlenmesi veya çözümlenmesi için ilgili birime yönlendirilmesi ve takip edilmesi,