Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi)

Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi) Genel Nitelikler 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek, İletişim becerileri yüksek, Ekip çalışmasına yatkın, Müşteri odaklı çalışan, Diksiyonu düzgün, Tercihen İngilizce bilen, Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır) İş Tanımı Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye’nin önde gelen bankalarının Çağrı Merkezi departmanında görev alarak bankacılığa ilk adımını atacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

banner396

Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi)

Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi) Genel Nitelikler 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek, İletişim becerileri yüksek, Ekip çalışmasına yatkın, Müşteri odaklı çalışan, Diksiyonu düzgün, Tercihen İngilizce bilen, Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır) İş Tanımı Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye’nin önde gelen bankalarının Çağrı Merkezi departmanında görev alarak bankacılığa ilk adımını atacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

31 Ağustos 2014 Pazar 10:00
368 Okunma
Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi)
Banka Müşteri Yetkilisi (Çağrı Merkezi)

Genel Nitelikler

  • 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek,

  • İletişim becerileri yüksek,

  • Ekip çalışmasına yatkın,

  • Müşteri odaklı çalışan,

  • Diksiyonu düzgün,

  • Tercihen İngilizce bilen,

  • Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır)


İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye’nin önde gelen bankalarının Çağrı Merkezi departmanında görev alarak bankacılığa ilk adımını atacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen "Banka Çağrı Merkezi Müşteri" Temsilcileri arıyoruz.

  • Gelen çağrıların karşılanarak (inbound) bankacılık, kart, şifre işlemlerinin gerçekleştirilmesi;

  • Bankacılık ürünlerinin telefonda satışı, müşteri bilgilendirmesi ve bilgi güncellemesi amacıyla dış arama (outbound) yapılması,

  • Müşterilerden gelen talep, öneri ve şikayet bildirimlerinin alınması, çözümlenmesi veya çözümlenmesi için ilgili birime yönlendirilmesi ve takip edilmesi,


[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvurmak İçin Tıklayınız[/colored_box]

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 31.08.2014 10:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394