Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı   Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Finans sektörüne yeni bir soluk ve alternatif getirmeyi amaçlayarak 1989 yılında kurulmuş olan Kuveyt Türk, her geçen gün artan performansı ve genişleyen şube ağı ile, Katılım Bankaları arasında lider ve faizsiz bankacılık alanında kaliteyi ve yenilikleri belirleyen bir kurum konumuna yerleşmiştir.

banner396

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı   Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Finans sektörüne yeni bir soluk ve alternatif getirmeyi amaçlayarak 1989 yılında kurulmuş olan Kuveyt Türk, her geçen gün artan performansı ve genişleyen şube ağı ile, Katılım Bankaları arasında lider ve faizsiz bankacılık alanında kaliteyi ve yenilikleri belirleyen bir kurum konumuna yerleşmiştir.

20 Mayıs 2014 Salı 21:00
413 Okunma
Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı
Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi Alım İlanı

kuveyt3-iş-ilanı-kpsscafe

 

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi

Finans sektörüne yeni bir soluk ve alternatif getirmeyi amaçlayarak 1989 yılında kurulmuş olan Kuveyt Türk, her geçen gün artan performansı ve genişleyen şube ağı ile, Katılım Bankaları arasında lider ve faizsiz bankacılık alanında kaliteyi ve yenilikleri belirleyen bir kurum konumuna yerleşmiştir.

Mevcut pozisyonunu daha da yukarılara taşıyarak Türkiye'nin önde gelen bankaları arasında yer almayı hedefleyen Kuveyt Türk, büyümesini önümüzdeki dönemde de sürdürmeye devam edecektir.

Bu kapsamda genişleyecek Çağrı Merkezi takımımızda görevlendirilmek üzere İstanbul'da çalışabilecek dinamik, yeniliklere açık, müşteri odaklı çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. İstihdam edilecek adaylarda aranan özellikler aşağıda belirtilmiştir:

Üniversitelerin lisans eğitimi veren 4 yıllık ilgili bölümlerinden mezun,

İyi derecede Arapça konuşabilme ve anlama becerisine sahip,
İstanbul da ikamet eden ( tercihen anadolu yakası) ,
İnternet uygulamalarına hakim,
Müşteri ve başarı odaklı,
Etkin iletişim becerilerine sahip
Takım çalışmasına yatkın
Stresli ortamlarda çalışabilecek,
Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
27 yaşını aşmamış,
Çağrı merkezi yetkilisi pozisyonunda çalışacak arkadaşlarımızların görev tanımı aşağıdaki gibidir;

Müşterilerin tüm istek ve şikayetlerini telefon aracılığı ile almak,
Gerekli güvenlik kontrol işlemlerini tamamlandıktan sonra, müşterinin belirlenen şartlar içerisinde her türlü bankacılık işlemini geliştirmek,
%100 müşteri memnuniyeti esasına bağlı kalarak müşterinin sorunlarını çözüme kavuşturmak ve gerekli görüldüğü durumlarda sorunu ilgili bölümlere aktarmak,
Telefonda verilen hizmet esnasında Kurum kültürünü en iyi şekilde yansıtmak,
Müşterileri Kurum ürün ve hizmetleri hakkında bilgilendirmek ve talepleri doğrultusunda ilgili yönlendirmeleri yapmak,

 

[colored_box color="eg. blue, green, grey, red, yellow"]Başvurmak İçin Tıklayınız[/colored_box]

>>2016 KPSS'YE GİRECEK ORTAÖĞRETİM ADAYLARI DİKKAT!!!

Son Güncelleme: 20.05.2014 21:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner389

banner394