Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi Yayımlandı

Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi , Personel Genel Müdürlüğü'nün resmi internet sayfasında 'pgm.adalet.gov.tr' yayımlandı.

Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi Yayımlandı

Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi , Personel Genel Müdürlüğü'nün resmi internet sayfasında 'pgm.adalet.gov.tr' yayımlandı.

10 Mart 2017 Cuma 10:34
Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi Yayımlandı

Adalet Bakanlığı İcra Müdür ve Müdür Yardımcılığı 2017 Yılı Atama Kararnamesi Yayımlandı

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü resmi internet sitesinden (pgm.adalet.gov.tr) İcra Müdür ve Müdür Yardımcısı Atamalarıyla ilgili 2017 yılı kararnamesi yayımlandı. 2017 Yılı atanma talepleri UYAP Personel Uygulamaları , Personel İşlemleri / İcra Talep formu vasıtasıyla elektronik ortamda yapılacak. Atanma Talebinde bulunacak personel 13 Mart ile 24 Mart 2017 tarihleri arasında bu işlemlerini gerçekleştirmek zorunda.

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdür V. Ümmü Gülsüm Şamlı'nın imzasını taşıyan kararnamede ilgili atama taleplerinin tamamının elektronik ortamda yapılacağının altı çizilmiş ve fiziki olarak gönderilen taleplerin dikkate alınmayacağı belirtilmiş durumda.  Adalet Bakanlığı'ndan yapılan resmi bilgilendirme şu şekilde ; 

İcra müdür ve müdür yardımcıları hakkında 2017 yılında yapılacak olan atamalarda, İcra Müdür ve Yardımcıları ile İcra Kâtiplerinin Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin ilgili hükümleri ve aşağıdaki esaslar çerçevesinde hareket edilmesi uygun görülmüştür.
 
A-2017 Yılı Atama Kararnamesi Genel Esasları:
 
1)2017 yılı yaz kararnamesi; olağan, mazerete dayalı ve hizmet gereği atamaları kapsayacaktır.
2) 2017 yılında güz kararnamesi yapılmayacaktır.
3)Atamaya ilişkin hizmet sürelerinin hesaplanmasında 31 Aralık 2017 tarihi esas alınacaktır.
4) Naklen atanmak için bölge asgari hizmet süresinin tamamlanması esas olmakla birlikte, son görev yeri itibarıyla dördüncü ve beşinci bölgelerde bir yıl çalışmış olanların talepleri kadro, iş ve ihtiyaç durumuna göre değerlendirilecektir.
5)Bulundukları görev yeri itibarıyla birinci bölgede on, ikinci bölgede altı, üçüncü bölgede üç, dördüncü ve beşinci bölgelerde ise iki yıl azami hizmet süreleri olup, bu süreleri dolduranlar talepleri olmasa da resen atamaya tâbi tutulacaktır.
6)Atamalarda, aynı büyükşehir belediyesi hudutları içinde bulunan birinci bölge mahallerdeki toplam hizmet süresi dikkate alınacaktır.
7)Kur'a ile birinci ve ikinci bölgelere atananlardan üç yılını; üçüncü bölgelere atananlardan ise iki yılını dolduranlar da resen atamaya tâbi tutulacaktır.
8)Mazerete dayalı olarak atanmak veya yerinde kalmak isteyenlerin talepleri, ilgili yönetmelik hükümleri ile kadro, iş ve ihtiyaç durumu dikkate alınarak değerlendirilecektir.
9)Disiplin yönünden zorunlu görülmesi halinde ilgililer resen atamaya tâbi tutulabileceklerdir.
 
B-Başvuru İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar:
 
1)İlgililerin, eşlerinin görev yaptığı kurum unvanı, görev yeri ve mesleği alanlarına ilişkin UYAP kayıtlarını kontrol ederek güncellemesi gerekmektedir.([1]) Aksi takdirde mevcut bilgilere itibar edilecektir.
2)İlgililerin mazeretlerini gösteren bilgi ve belgeleri UYAP sistemine eklemeleri gerekmektedir.
3)Sağlık mazeretine ilişkin taleplerde İcra Müdür ve Yardımcıları ile İcra Kâtiplerinin Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 40 ıncı maddesi uyarınca üniversite hastaneleri veya eğitim ve araştırma hastanelerinden alınan sağlık kurulu raporlarına itibar edilecek olup diğer sağlık kurullarından alınan raporlar dikkate alınmayacaktır.
4)Atanma talebinde bulunacakların UYAP-Personel Uygulamaları/Personel İşlemleri/İcra Atama Talep Formunu kendi kullanıcı ad ve şifreleri ile girmek suretiyle elektronik ortamda doldurmaları ve varsa dayanak belgelerini eklemek suretiyle elektronik imzaları ile imzalayarak 13/03/2017-24/03/2017 tarihleri arasında UYAP sistemine giriş yapmaları gerekmektedir. Fiziki olarak gönderilen talepler ile UYAP ortamından gönderilse dahi 13/03/2017-24/03/2017 tarihleri dışındaki talepler dikkate alınmayacaktır.
Bilgi edinilmesini ve keyfiyetin merkez ve mülhakatınızda görev yapan icra müdür ve müdür yardımcılarına tebliğini rica ederim.

Resmi duyuruya göz atmak için lütfen TIKLAYINIZ "

KPSSCAFE.COM.TR - ANKARA

Son Güncelleme: 11.03.2017 02:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.